chuklat pekat

chuklat pekat

Friday, April 1, 2011

pritkal oh pritikal

sebut sal pritikal neh, grenti best, yew la ngan suasana yang baru, dpt la rasa cm na berkerja. merasa jd staf klinik hahahaha.... grenti best kan. aku slalu image nk buli nurse heheheh
selalu gak imegin jd doktor tol , wau great profesion kan!!! waktu ni la kaliberity kami d uji, bukan hanya pandai main dan nakal jew. Tp masa utk menguji apa yg telh d ajar slma ini olen lectrure. thankz 2 alz lectures.....


Doktor masa dpan. dri kiri Dr.Ecka, Dr.Una dan Dr.Amai.


makcik timah, makcik jenap, makcik abu mengiringgi pemergian kami .. thankz semua...

Jd saat penentuan pun tiba iai2 tggal 30th march 2011. tgok punya tgok aku d letakkan kt KK P.Mas. sebulaan jew nda lam. ok bha 2 kan. jd sama aku una dan yen. jd kmi di kehendaki packing awal sbb akan d hantar ke tmpt pritikl tggal 31th. Keesokkan ari nya, jam 12.oo tghari kmi pown diantar dgn menaikki bus kist. Ya rabbi, bus master bin, nda lagu, ikon pun cm nda ikon. hmmm sbar jak ya la dugaan pertama kan , mana la taw nsib baik kot smpai ostel nti.
Dlm bus plak aku jd Ass. driver tgok nama bdaak n tmpt mrk kna ambil. ok la aku suke sbb nda gak aku menggantok kan. jd aku sembag la nga pakcik 2, walopun aku nada paham apa dya ckp tp aku angguk jew tanda paham kunun... yg pasti janji aku jawp kan apa dya tnya....


sesampai aja kt penginapan kami, kmi nda d terima oleh bdak yg duluan stay kt bilik tersebut. kata nya nda tmpt lg padahal bilik 2 leh muat 6 buah katil.. jd pergaduhan hampir tercetus tp di cool kan oleh tuan umah yg tinggl d sebelah ostel tersebut... runding punya runding jd aku da una pilih la umah atas yg di diami oleh bdak sekolah menengah arab. Em na..arab beb!!!
mmg la keadaan umah nya cm sarang kambng beranak tp kira bersyukurla plak sbb x bergaul dgn bdak yg dengki ngan kmi 2. ni aku upload gambar nya.
una tgh kemas wayar2x

in la rupawan loker ku, berpenyangkutkan sudu garpu



jendela kami, model terkni cm zaman hang jebat dulu


keadaan syiling umah kmi dua una, sebenar nya bahagian atap 2, ada lah perumahan labah2. dpt la aku dan una merasa cm penjajahan jepun dulu

walupun dlm keadaan naif tapi kmi dua bersyukur krna, mslah yg lain x timbul. searian km dua una mengangkut katil, tilam, playwood dan loker. skang cantik dan sedap mata memandang walupun bukan banglo.
setelah semua siap kmi d2 una pergila la meneman kan aku membeli bantal sbb bantal ku di bawa lari oleh van kist. tp yg best nya, una belanja aku mkn KFC. thank una...

skang ni aku betol2 menghargai persahabatan ni, mencari kwn yg betol2 bole membimbing, sama susah, sama senang bukan nya mudah pd saat ini. aku dah menjumpai nya dan aku hargai.. my fren una.. thankz 4 everything.
kadang2 kan kita selalu jew ikut ati yg enjoi, tp x pernah melihat akibat atas perbuatan yg kita ambil i2, kadang2 aku rasa bersalah. sbb mrk terlampau baik dgan ku. aku taw aku x dpt membalaz semua kebaikan korg, hany ddpt ku persembahkan adalah sebuah doa utk kejayaan yg bakal kita kecapi nanti...... aku betol2 sayang dgn persahabatan ini.

dan yg terakhir sekali org yg betol2 memberi semangat ketika ku lemah, yg menjad inspirasi kajayaan ku adalah.............
always in my heart... love u n mis u hmmm




LOVE U ALZ MY FWENZ....OUR MEMORIES I'LL KEEP IT 4EVER UNTIL I STOP BREATHING..

3 comments:

  1. apooo sika gmbr aku tu seksi gilakk!!! mau mati kah kau? hahah

    sayang kau juga bha.

    ReplyDelete
  2. hahahahaha.. padan muka kau unaa

    ReplyDelete